Известие

Collapse
No announcement yet.

избор на Алфа 166???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • избор на Алфа 166???

    с какъв бензинов двигател да си я търся - 2,0 , 2,5 , 3,0 , 3,2 и защо?
    какви са предимствата на различните мотори и недостатъци съответно

  • #2
    3.2
    ако можеш да си го позволиш
    ако не ти се плаща акциз - 2.4JTD
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от valjo
      3.2
      ако можеш да си го позволиш
      ако не ти се плаща акциз - 2.4JTD

      питах за бензиновите мотори
      но защо този дизел ми предлагаш? не е ли по-добре 2,0 бензин?

      Comment


      • #4
        Затова са различните двг за различните клиенти Виж кой ти пасва на амбициите и джоба и давай така са им подредени скоростите, че всички вървят като бесни, разбира се при големия мотор емоцията е друга . . А дизела се е запътил към 2,50 ама всеки си харесва своето и да не я започваме пак
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alvanovo
          Първоначално публикувано от valjo
          3.2
          ако можеш да си го позволиш
          ако не ти се плаща акциз - 2.4JTD

          питах за бензиновите мотори
          но защо този дизел ми предлагаш? не е ли по-добре 2,0 бензин?
          ами .... 166 е голяма кола, и 2.0ТС-а ... поне по мои наблюдения издиша... претоварва се , харчи прекалено много на бензин, и се троши - виж темите на колегите с този мотор конкретно на 166
          пак повтарям това си е мое усещане, не искам да обидя никой

          2.4JTD има една хубава работа - въртящия момент, която му позволява да мести тоя шлеп

          особено от гледна точка чип тунинг, 2.4JTD е мотора... с чип върви като 2.5 V6 ,без да му плащаш акциза, и без да ти гори 22 градско

          мисля че събрани накуп, са съществени аргументи

          моята мания е 3.2, разбира се, но... но но но но
          мания ми е и 599 Фиорано ... точно толкова непостижимо изглежда
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от valjo
            особено от гледна точка чип тунинг, 2.4JTD е мотора... с чип върви като 2.5 V6
            Най-малкото, даже съм чувал че върви като 3.0 И редиш предавки в несвяст, 1-та е къса като на микробус Ивеко.
            Айде пак я започнахме valjo Бензин vs Дизел - честно казано и двете ги мразя! Най-добре си е динозавърска пръдня - 10лв/100км.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от isoiso
              Първоначално публикувано от valjo
              особено от гледна точка чип тунинг, 2.4JTD е мотора... с чип върви като 2.5 V6
              Най-малкото, даже съм чувал че върви като 3.0 И редиш предавки в несвяст, 1-та е къса като на микробус Ивеко.
              Айде пак я започнахме valjo Бензин vs Дизел - честно казано и двете ги мразя!
              За вървене - върви.

              Справка въртящия момент - 2,4 жтд с чип има над 400 Нм, а 3.2 V6 24V е 289 Нм, и то чак при 4800 об/мин
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #8
                Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
                2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
                2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
                2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
                Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Всички останали без 2.0. Защо ли ами защото съм карал и 145 с тоз мотор и не е като за кола тон и шестотин, а и 166-ца без скапал се Т.С незнам, има бая писано защо. Някои спомена че редиш много предавки при дизела, ами не е точно така защото пък при изпреварване си от 2000 оборота пилот а на бензо треа ръгаш обороти че.... абе всички знаят че съм си бензинджия и не мъ кефи тоз катран ама за 166 това е най удачния мотор, освен ако не си преглътнал че трябва да дадеш на държавата повече от цената на половината кола като акциз и после на всеки 22 литра вместо на 10 да плащаш пак като луд ддс-та акцизи екотакси и секви кефове.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от isoiso
                    Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
                    2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
                    2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
                    2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
                    Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
                    Тъй е но с един чип какво правим с JTD-то а ако Т.С-а го караш както си трябва ще ражда на всеки 50 000км

                    Comment


                    • #11
                      Само за сведение 2,0TS по книжка е 1420кг /с 70 по-малко от JTD/ има коли с такава маса и мотори по 80к.с. И знам доста TS-и които си вървят без ремонт, просто са имали невероятния късмет да им сменят маслото и да не ги карат в лютеницата, а турбините на JTD-то са мечтата на мазохиста като изкихат идва страшната икономия. Една турбина струва колкото осн.ремонт на TS-а. А да, слагайте и чипове да видим коя ще роди по-напред. Аз като си сложа чипче . . Ами аз ако си сложа компресор и нитро? Ами ако баба ми беше мъжка - щеше да има дръжка

                      Следва бунта на нафтата . . .
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от isoiso
                        Ами аз ако си сложа компресор и нитро?
                        Ще си най-големият балък, защото ще излезе по-скъпо от един голям хубав двигател?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Connor
                          Първоначално публикувано от isoiso
                          Ами аз ако си сложа компресор и нитро?
                          Ще си най-големият балък, защото ще излезе по-скъпо от един голям хубав двигател?
                          Въх сериозно ли е? точно се бях засилил към денонощния да си купувам айде лека на всички утре ще видя докъде е стигнал вечния сериал
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            "Въъъййй" Ми сериозно

                            Comment


                            • #15
                              защо 2,0TS винаги се прецаквал?
                              какво му става?
                              защо го хвалят за 156, а при 166 се прецаквал?
                              а тази турбина при дизела не се ли налага често да се сменя?
                              и ако се постави чип на дизела как се оправяте полсе със съезинителя и каретата на полуоските?

                              Comment

                              Working...
                              X