If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Затова са различните двг за различните клиенти Виж кой ти пасва на амбициите и джоба и давай така са им подредени скоростите, че всички вървят като бесни, разбира се при големия мотор емоцията е друга . . А дизела се е запътил към 2,50 ама всеки си харесва своето и да не я започваме пак
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
3.2
ако можеш да си го позволиш
ако не ти се плаща акциз - 2.4JTD
питах за бензиновите мотори
но защо този дизел ми предлагаш? не е ли по-добре 2,0 бензин?
ами .... 166 е голяма кола, и 2.0ТС-а ... поне по мои наблюдения издиша... претоварва се , харчи прекалено много на бензин, и се троши - виж темите на колегите с този мотор конкретно на 166
пак повтарям това си е мое усещане, не искам да обидя никой
2.4JTD има една хубава работа - въртящия момент, която му позволява да мести тоя шлеп
особено от гледна точка чип тунинг, 2.4JTD е мотора... с чип върви като 2.5 V6 ,без да му плащаш акциза, и без да ти гори 22 градско
мисля че събрани накуп, са съществени аргументи
моята мания е 3.2, разбира се, но... но но но но
мания ми е и 599 Фиорано ... точно толкова непостижимо изглежда
особено от гледна точка чип тунинг, 2.4JTD е мотора... с чип върви като 2.5 V6
Най-малкото, даже съм чувал че върви като 3.0 И редиш предавки в несвяст, 1-та е къса като на микробус Ивеко.
Айде пак я започнахме valjo Бензин vs Дизел - честно казано и двете ги мразя! Най-добре си е динозавърска пръдня - 10лв/100км.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
особено от гледна точка чип тунинг, 2.4JTD е мотора... с чип върви като 2.5 V6
Най-малкото, даже съм чувал че върви като 3.0 И редиш предавки в несвяст, 1-та е къса като на микробус Ивеко.
Айде пак я започнахме valjo Бензин vs Дизел - честно казано и двете ги мразя!
За вървене - върви.
Справка въртящия момент - 2,4 жтд с чип има над 400 Нм, а 3.2 V6 24V е 289 Нм, и то чак при 4800 об/мин
Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Всички останали без 2.0. Защо ли ами защото съм карал и 145 с тоз мотор и не е като за кола тон и шестотин, а и 166-ца без скапал се Т.С незнам, има бая писано защо. Някои спомена че редиш много предавки при дизела, ами не е точно така защото пък при изпреварване си от 2000 оборота пилот а на бензо треа ръгаш обороти че.... абе всички знаят че съм си бензинджия и не мъ кефи тоз катран ама за 166 това е най удачния мотор, освен ако не си преглътнал че трябва да дадеш на държавата повече от цената на половината кола като акциз и после на всеки 22 литра вместо на 10 да плащаш пак като луд ддс-та акцизи екотакси и секви кефове.
Въртящия момент върши много добра работа. Например за теглене на ремаркета. Аз предпочитам киловати. Ето какво дават по книжка:
2,0TS - 155к.с. - 187Nm - 0-100 - 9.6сек
2,4JTD - 136к.с./явно по-старото/ 304Nm/почти двойно/ - 9,9сек.
2,0 турбо /айде да сравняваме турбо с турбо/ 205к.с. 279Nm/пак по-малко/ - 8.1сек
Въобще от всички мотори JTD е с най-слаби показатели, айде по-новия мотор ще върви с най-слабия бензинов на едно.
Тъй е но с един чип какво правим с JTD-то а ако Т.С-а го караш както си трябва ще ражда на всеки 50 000км
Само за сведение 2,0TS по книжка е 1420кг /с 70 по-малко от JTD/ има коли с такава маса и мотори по 80к.с. И знам доста TS-и които си вървят без ремонт, просто са имали невероятния късмет да им сменят маслото и да не ги карат в лютеницата, а турбините на JTD-то са мечтата на мазохиста като изкихат идва страшната икономия. Една турбина струва колкото осн.ремонт на TS-а. А да, слагайте и чипове да видим коя ще роди по-напред. Аз като си сложа чипче . . Ами аз ако си сложа компресор и нитро? Ами ако баба ми беше мъжка - щеше да има дръжка
Следва бунта на нафтата . . .
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
защо 2,0TS винаги се прецаквал?
какво му става?
защо го хвалят за 156, а при 166 се прецаквал?
а тази турбина при дизела не се ли налага често да се сменя?
и ако се постави чип на дизела как се оправяте полсе със съезинителя и каретата на полуоските?
Comment